Scelta Para hè

Chi hè scelta Para ?

Scelta Para hè un muvimentu indipindentista. Ùn si stacca mancu di a lotta di liberazione naziunale è di u so patrimoniu storicu. Mà par noi, quelli è quelle chi fecinu eri è chi facenu oghje sta lotta sò i travagliatori. U nostru muvimentu s’impegna in quessa lotta suciale di i travagliatori contr’u capitalìsimu è u statu francese.

Scelta Para ùn sarà micca un gruppucciu for’di a realtà di a sucetà. Ùn vulemu mancu esse una forza chi s’oppone, mà una forza chi custruisce è porta u muvimentu rivuluzionariu corsu.

Emu decisu oghje di mette in ballu sezzione lucale, a prima sarà quella di Aiacciu. I nostri milmitanti so ghjà impegnati in a sucetà corsa, sindacalisti travagliatori è studenti, ritirati dinò !

L’astru impegnu maiò chi ci stacca dà l’astri muvimenti hè a demucrazia chè no vulemu indrentu u nostru muvimentu tal’una fìura di a sucetà di dumani: Scelta para hè un muvimentu autogestitu, ùn emu nè capizzoni nè dirigenti. I/E nostri/e militanti/e hanu fattu una scelta para, per quessa simu tutti/e pari/e. A voce di u muvimentu, qualessu/qualessa sìa, primura pocu; ciò ch’hà dà dì sarà decisu dà u muvimentu.